søndag den 30. juni 2013

------------------------------------ Provinsen kalder-----------

2


ulla


Jeg har endelig haft tid til et skole projekt - !! Det er så skønt! For det er virkelig tekstilerne der står mit hjerte nærmest! Altså, kan også godt lide at lave kål - og al den hurlumhej der har været omkring fjernsynsprogrammet har været spændende, men men men - der er nu noget virkelig lækkert over at side og fordybe sig. Jeg har også endelig fundet en studie bolig i Kolding! Så jeg er tilbage på skolebænken fra september! Hurra for provinsen - det skal bare blive et rigtigt fedt og produktivt skoleår! Ps. grunden til at det har været en døje at finde et sted at bo er pga at jeg jo skal have en lille hund med :-) Det er jo helt vildt som folk er imod hunde i deres ejendomme - men ja nu er det lykkedes - har sagt ja til et sted som jeg ikke har set endnu, men der må bo hund og de 30 kvm's herlighed koster 1800 kr - så der kan man ikke tøve! <3 provinslivet!

2 kommentarer:

Marian N. Larsen sagde ...

man skal nemlig ikke kimse af det kære provinsliv - det kan være ganske hyggeligt. Og kolding er faktisk en fin lille by.... sejt, at du brænder for tekstiler på den måde at det overgår kål!

Malene sagde ...

Dejligt for dig. Jeg er i samme dilemma. Jeg vil gerne flytte men ingen vil have mine små hunde indenfor dørene.