torsdag den 21. februar 2013

p4 og hoste




Bliver det mon nogensinde sommer igen .. Åh jeg håber det -- Jeg har nu ligget syg med min tredje influenza i 2013 -- man skulle ikke tro det var muligt på så kort tid, men jo jo. Skal vi ikke bare satse på at mit helbred bliver fantastisk resten af året 2013??

I morgen står jeg så mega tidligt op og tager toget til Århus hvor jeg skal i radioen - og når jeg så er færdig med at snotte og hoste alle p4's lyttere væk --  står den på weekend på landet i Køge -- glæder mig ! Håber jeg er frisk nok til at cruise noget genbrug!


3 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Jeg stemmer også for sommer - det er simpelthen for trist uden!

- Kit

Anonym sagde ...

Er du fra Køge? Jeg har nu boet ved siden af Køge i et halvt år nu...
Det er op af bakke med vinter og sygdom, også hos os. Gå væk vinter. Og tak for godt fjensyn i øvrigt ;)

DITTE sagde ...

du blogger da iøvrigt for lidt i disse dage, Emilia <3