fredag den 7. december 2012

Blogland og kål

Jeg drikker simpelthen så meget kål for tiden! Jeg gidder altså ikke blive syg! Selv Andreas herhjemme får det ned om morgenen. Jeg får et kææææmpe glas og han får et der er lidt mindre ( det er vidst en arbejdsskade at kunne drikke så meget kål som jeg kan ) - men syntes altså i skal prøve! - det er ikke kun i en juicer det dur.....

Og hov, hvis i lige skal læse lidt om det fjernsyn jeg har lavet har søde Sara interviewet os til blogland -- interviewet kan i læse her! Håber i får en rigtig dejlig weekend !

2 kommentarer:

Therese sagde ...

Sund som kål. Hvad putter du i, banan, melon, grønkål?

PROVINS sagde ...

Hey, Jeg kommer ananas, banan og masser af grønkål i -- vand el. mandelmælk og lidt vanilie pulver...
når jeg er helt helset kommer jeg også spirulina og bipollen i -- men det er bestemt ikke for smagens skyld (læs: det får du ikke i din mand:-) - men hvis du undlader sidstnævnte er det sååå lækkert!